26 lipca, 2020

Polityka Prywatności

H&B Service

Polityka skierowana jest do użytkowników strony internetowej www.sbh.waw.pl (dalej Strona).
W Polityce zostały opisane zasady gromadzenia oraz wykorzystywania danych użytkowników Strony, które są̨ gromadzone bezpośrednio od nich lub za pośrednictwem plików cookies.

Polityka Prywatności zawiera informacje wymagane przez przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych

Administratorem danych gromadzonych w związku z korzystaniem ze Strony jest
H&B Service Marcin Kostro z siedzibą w Nieporęcie, przy ul. Szkolnej 27,
NIP: 5361927399; e-mail: biuro@hbservice.pl

W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych przez Administratora można kontaktować́ się z wykorzystaniem powyższych danych adresowych.

Zakres zbieranych danych

  1. Strona umożliwia Pani/u kontaktowanie się̨ z Administratorem i przekazanie mu Pani/a danych identyfikacyjnych, kontaktowych, a także związanych z treścią̨ wiadomości. (zlokalizowanych w zakładce Kontakt)
  2. Administrator nie gromadzi danych związanych z Pani/a aktywnością̨, jak na przykład czas spędzony na stronie, wyszukiwane frazy, liczba wyświetlonych podstron, data i źródło wizyty.

Źródło danych

  1. Jeżeli kontaktowała się̨ Pan/i z Administratorem, dane zostały udostępnione nam bezpośrednio od Pani/a.
  2. Jeżeli Pani/a dane zostały przekazane w związku z załatwianą sprawą przez osobę̨, która tę sprawę̨ skierowała do Administratora, to źródłem danych jest ta osoba. W takim wypadku Administrator otrzymuje dane identyfikacyjne, adresowe i związane ze sprawą, jak opis sprawy.

Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych.

Pani/a dane mogą̨ być́ przetwarzane w celu:

  • udzielania odpowiedzi na zadane pytania, przekazania zamówionej oferty
    i prowadzenia korespondencji w celu załatwienia sprawy, na podstawie Pani/a zgody
    i prawnie uzasadnionego interesu administratora, jakim jest realizowanie żądań użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO).

Prawo do wycofania zgody

Zgodę̨ na przetwarzanie danych kontaktowych może Pan/i wycofać́ w dowolnym momencie kontaktując się̨ z Administratorem. Wycofanie zgody może utrudnić́ lub uniemożliwić́ kontakt z Panią̨/em.

Obowiązek lub dobrowolność́ podania danych

  1. Podanie danych przez Panią̨/a w celach związanych z obsługą sprawy jest dobrowolne, ale niezbędne. Ich niepodanie możne utrudnić́ lub uniemożliwić́ rozpatrzenie sprawy.

Uprawnienia wynikające z RODO w zakresie przetwarzanych danych

Ma Pani/Pan prawo:

  • żądać od Administratora wglądu do Pani/a danych, a także otrzymania ich kopii
    (art. 15 RODO);
  • żądać́ od Administratora sprostowania lub poprawienia danych (art. 16 RODO) –
    w odniesieniu do żądania sprostowania danych, gdy zauważy Pani/Pan, że dane są̨ nieprawidłowe lub niekompletne;
  • żądać od Administratora usunięcia danych (art. 17 RODO);
  • żądać od Administratora ograniczenia przetwarzania (18 RODO) – np. gdy zauważy Pani/Pan, że dane są̨ nieprawidłowe – może Pan/i żądać ograniczenia przetwarzania swoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić́ prawidłowość́ tych danych);
  • wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/a danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Odbiorcy Pani/Pana danych osobowych

Odbiorcami Pani/a danych osobowych mogą̨ być́ wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Ponadto Pani/a dane mogą̨ być udostępnione kurierom, operatorom pocztowym, dostawcy hostingu, serwera poczty.

Czas przechowywania danych

Pani/a dane osobowe będą̨ przechowywane do czasu wycofania zgody lub do czasu załatwienia sprawy, a następnie do upływu okresu przedawnienia roszczeń́ stron związanych z jej realizacją.

Przekazywanie danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej

Pani/a dane nie będą̨ przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.

Wykorzystywanie plików cookies oraz podobnych technologii

Serwis umożliwia gromadzenie informacji o użytkowniku za pośrednictwem cookies oraz podobnych technologii, których korzystanie najczęściej wiąże się̨ z zainstalowaniem tego narzędzia na urządzeniu użytkownika (komputer, smartfon, itd.). Wykorzystuje się̨ te informacje do zapamiętywania decyzji użytkownika (np. akceptacja polityki), utrzymania sesji użytkownika (np. po zalogowaniu), zapamiętania hasła (za zgodą), gromadzenia informacji
o urządzeniu użytkownika oraz jego wizycie służące do zapewnienia bezpieczeństwa, ale także analizy wizyt i dostosowania treści.

Informacje pozyskane za pośrednictwem cookies oraz podobnych technologii nie są łączone z innymi danymi użytkowników Strony, nie służą̨ też do ich identyfikacji przez Administratora.

Użytkownik ma możliwość ustawić w przeglądarce blokowanie określonych rodzajów cookies i innych technologii, poprzez określenie na przykład, że dozwolone będą̨ tylko i wyłącznie te, które są̨ niezbędne do poprawnego wyświetlenia strony. Domyślnie większość́ przeglądarek dopuszcza stosowanie wszystkich cookies, jednak użytkownik ma możliwość́ zmiany tych ustawień w dowolnym momencie, możne także usunąć́ zainstalowane już pliki cookies. Każda z przeglądarek umożliwia takie działanie poprzez jedną z dostępnych w ustawieniach lub preferencjach opcji.

Użytkownik ma także możliwość korzystać ze strony w tzw. trybie incognito, który blokuje możliwość gromadzenia danych o jego wizycie.

Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień́ przeglądarki, tzn. z domyślnym akceptowaniem plików cookies i podobnych technologii oznacza zgodę̨ na ich wykorzystanie do określonych powyżej celów. Administrator nie wykorzystuje uzyskanych informacji do celów marketingowych.